GARANTIA PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Certificatele de garantie sunt emise de catre RHS Group si insotesc fiecare produs achizitionat, cu toate detaliile necesare unei interventii de garantie pe durata termenului de garantie.

Procedura de asigurare a garantiilor:
9.1. Receptia produselor reclamate defecte in service
Produsele defecte, expediate catre RHS Group, prin curier sau livrate personal la centrul nostru de service, trebuie sa fie obligatoriu insotite de copie a facturii de achizitie, certificatul de garantie in original, si o descriere completa a defectului semnalat. Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Localitate, Judet
Destinatar: SC RHS GROUP SRL
Adresa: Str. Codru Dragusanu Nr. 43 Loc. Cluj-Napoca Jud. Cluj, 0744.636.555

9.2. Diagnosticarea
Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la receptia produsului defect in Centrul de Service. In cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 15 zile lucratoare de la receptie, RHS Group se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

9.3. Remedierea
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala, mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

9.4. Returul la client
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din Centrul nostru de Service sau sa solicitati expedierea sa prin curier.
Termenele de expediere sunt de maxim 48 de ore.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

9.5.Serviciul de garantie nu asigura garantie pt:
a. produsele care nu beneficiaza de certificat de garantie emis de RHS Group;
b. produsele pentru care a expirat perioada de garantie;
c. produsele pentru care defectul reclamat nu se manifesta;
d. produsele care nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei.

De asemenea, RHS Group isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru :
- durata si starea produselor livrate prin alte companii de curierat, decat cele agreate;
- produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

9.6.Conditii de garantie
Conditiile de garantie se asigura în conformitate cu prevederile O.G.21/1992 si Legea 449/2003 cu modificarile ulterioare si declaram ca produsul livrat corespunde documentatiilor de executie ale fabricantului si este în conformitate cu reglementarile legale în vigoare în România si în Comunitatea Europeana.
Conform Legii 449/2003 aplicabila persoanelor fizice Garantia Legala de Conformitate este de 2 ani si se acorda în baza Documentului de Vânzare.
Termenul de garantie comerciala este cel specificat în certificatul de garantie. Durata medie de utilizare a produselor este de 3-5 ani.
Garantia nu acopera eventualele modificari hard sau soft executate de cumparator si nu suntem în nici un caz raspunzatori în fata tertilor care au achizitionat produsele comercializate de noi prin acestia.
Nu se acorda garantie produselor care prezinta nefunctionalitati datorate manipularii sau instalarii improprii sau folosirii neconforme cu instructiunile de utilizare.
De asemenea nu se va acorda garantie în cazul deteriorarii fizice a produsului, sau in cazul lipsei sau distrugerii seriei de fabricatie si/sau etichetelor.