1.CONDITIILE DE UTILIZARE A WEBSITE-ULUI SI POLITICA DE VANZARE ONLINE
1.1. Informatii despre site
Proprietarul si detinatorul de drept al website-ului www.rhsgroup.ro este SC RHS Group SRL, cu sediul in Cluj Napoca, Str. Teo Peter, Nr.11G, jud. Cluj, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J12/795/2006, C.I.F. RO18463199, numit pe parcursul acestor termeni si conditii rhsgroup.ro.
1.2. Proprietatea Intelectuala
Conditiile de utilizare se refera exclusiv la website-ul www.rhsgroup.ro.
Tarifele, bonusurile şi serviciile RHS Group prezentate în broşuri, pliante sau ghiduri de utilizare au caracter orientativ. Informaţiile complete şi actualizate sunt disponibile în permanenţă pe website-ul RHS Group.
Acesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Cumparator.
Continutul site-ului rhsgroup.ro nu poate fi reprodus, modificat, transferat, distribuit, republicat, copiat sau transmis în orice forma, incluzând dar nelimitându-se la forma electronica fara permisiunea anterioara scrisa a RHS Group.
Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
Materialele publicate si continutul rhsgroup.ro pot fi utilizate în scop personal, fiind interzisa comercializarea acestora.
RHS Group nu este responsabil pentru prejudiciile aduse prin folosirea neautorizata a informatiilor de pe rhsgroup.ro.
Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
RHS Group îsi rezerva dreptul de a face modificari în materialele si continutul rhsgroup.ro în functie de schimbarile ce au loc cu privire la produsele si serviciile comercializate.
RHS Group nu este responsabil de costurile si/sau pierderile materiale, rezultate din folosirea informatiilor din rhsgroup.ro.
RHS Group îsi rezerva dreptul de a taxa unele dintre serviciile oferite pe rhsgroup.ro, situatie în care te va infoma în prealabil despre taxarea acestor servicii.
RHS Group nu este responsabil pentru nici un fel de prejudiciu care a survenit ca urmare a unor disfunctionalitati de orice fel ale rhsgroup.ro.
RHS Group nu îsi asuma responsabilitatea pentru veridicitatea infomatiilor furnizate de terte parti pe rhsgroup.ro.
RHS Group îsi rezerva dreptul de a modifica în orice moment continutul si structura website-ului.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor care sunt disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
1.3. Inregistrare, parole si responsabilitati
Accesul dvs. la serviciul de Newsletter sau unele facilitati din cadrul site-ului necesita inregistrarea dvs. cu un nume de utilizator si o parola. Va recomandam sa nu dezvaluiti nimanui aceasta parola. RHS Group nu va cere niciodata parola conturilor dvs in mesaje prin posta electronica sau telefon.
2. PROCEDURA DE CUMPARARE / ACHIZITIE
Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil, agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Contractul la distanta se considera incheiat in momentul confirmarii Vanzatorului prin trimiterea unui mail, catre Cumparator cu mesajul “Confirmare Comanda”.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in cazul in care datele furnizate de catre Cumparator, pe Site sunt incomplete sau incorecte.
In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului in termen de maxim 3 zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Conform O.U.G. 34/2014 drept de retur de 14 zile calendaristice (valabil pentru persoane fizice), in cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in termenul legal de 14 zile din momentul receptionarii Bunului, acesta trebuie sa informeze Vanzatorul, la adresa de mail office@rhsgroup.ro. In aceasta situatie Cumparatorul va returna Vanzatorului si eventualele cadouri, accesorii si toate documentele care au insotit Bunul.
Costurile pentru returnarea produsului vor fi suportate de catre Cumparator.
In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa Cumparatorului contravaloarea Bunului, in maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care se face receptia primirii produsului returnat. Suma va fi returnata prin virament bancar.
Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.
De asemenea, este responsabil sa inapoieze produsul insotit de eticheta initiala, intacta, in ambalajul original, care contine codul de identificare al produsului.
3. BUNURI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- furnizarea de Bunuri al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
-furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
4. CONFIDENTIALITATE
Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in confidentialitatea Vanzatorului.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
5. PUBLICITATE
Newsletter-ele RHS Group asigura confidentialitatea si securitatea informatiilor.
In momentul in care, Cumparatorul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.
Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea RHS Group in acest sens.
Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Cumparator se poate face prin e-mail la office@rhsgroup.ro.
6. FACTURARE – PLATA
Preturile, Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului rhsgroup.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute de RHS Group, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre RHS Group in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
7. LIVRAREA PRODUSELOR
Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator conform optiunii Clientului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Modalitate de plata este prin virament bancar sau ramburs la livrare.
Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 450 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 450 lei se percepe o taxa transport de 15 lei.
Pentru a primi produsele a doua zi, încercaţi să efectuaţi comanda până la ora 14:30.
După ce cumpăraţi produsele dorite şi finalizaţi comanda, veti primi un email de confirmare comandă cu detaliile produselor comandate.
Produsele din colet se livrează cu sigiliul de la producător intact.
Dacă ati ales plata rambus pentru comanda făcută, produsele comandate pleaca imediat după impachetare.
In cazul in care ati ales plata prin transfer bancar, pregatirea coletelor se face doar dupa ce se primeste confirmarea de plata.
Daca doriti livrarea cu propriul curier, vă rugăm sa faceţi dumneavoastră comanda de ridicare. In acest caz, se vor scoate din comandă cheltuielile de transport.
Pentru pregatirea coletelor nu se percep taxe suplimentare de nici un fel.
Dacă optaţi pentru livrarea comenzii prin Taxi (valabilă doar pentru localitatea Cluj-Napoca), plata transportului se face la destinaţie, de către dumneavoastră.
8. PROMOŢII ŞI OFERTE SPECIALE
RHS Group îşi stabileşte singură regulamentele promoţiilor şi a concursurilor pe care le organizează, respectând Ordonanta de urgenta nr. 99/2000. Aceste regulamente sunt aduse la cunoştinta eventualilor participanţi prin intermediul site-ului.
De promoţii beneficiază doar acele comenzi care respectă întocmai regulile afişate pe site. De asemenea promoţiile şi preţurile promoţionale se aplică doar comenzilor care sunt înregistrate pe site în intervalul de timp în care promoţia este validă şi în limita stocului disponibil. RHS Group nu garantează disponibilitatea pe stoc a tuturor produselor pentru promoţie și o poate întrerupe sau anula în orice moment fără nici o notificare prealabilă.
9. GARANTIA PRODUSELOR
Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Certificatele de garantie sunt emise de catre RHS Group si insotesc fiecare produs achizitionat, cu toate detaliile necesare unei interventii de garantie pe durata termenului de garantie.
Procedura de asigurare a garantiilor:
9.1. Receptia produselor reclamate defecte in service
Produsele defecte, expediate catre RHS Group, prin curier sau livrate personal la centrul nostru de service, trebuie sa fie obligatoriu insotite de copie a facturii de achizitie, certificatul de garantie in original, si o descriere completa a defectului semnalat. Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Strada, Numar, Localitate, Judet
Destinatar: SC RHS GROUP SRL
Adresa: Str. Tabacarilor, Nr. 2, Loc. Cluj-Napoca, Jud. Cluj, Tel:0744.636.555
9.2. Diagnosticarea
Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la receptia produsului defect in Centrul de Service. In cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 15 zile lucratoare de la receptie, RHS Group se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.
9.3. Remedierea
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala, mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.
9.4. Returul la client
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din Centrul nostru de Service sau sa solicitati expedierea sa prin curier.
Termenele de expediere sunt de maxim 48 de ore.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.
9.5. Serviciul de garantie nu asigura garantie pentru:
a. produsele care nu beneficiaza de certificat de garantie emis de RHS Group;
b. produsele pentru care a expirat perioada de garantie;
c. produsele pentru care defectul reclamat nu se manifesta;
d. produsele care nu se incadreaza in conditiile de acordare a garantiei.
De asemenea, RHS Group isi rezerva dreptul de a nu raspunde pentru :
- durata si starea produselor livrate prin alte companii de curierat, decat cele agreate;
- produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
9.6. Conditii de garantie
Conditiile de garantie se asigura în conformitate cu prevederile O.G. 21/1992 si Legea 449/2003 cu modificarile ulterioare si declaram ca produsul livrat corespunde documentatiilor de executie ale fabricantului si este în conformitate cu reglementarile legale în vigoare în România si în Comunitatea Europeana.
Conform Legii 449/2003 aplicabila persoanelor fizice Garantia Legala de Conformitate este de 2 ani si se acorda în baza Documentului de Vânzare.
Termenul de garantie comerciala este cel specificat în certificatul de garantie. Durata medie de utilizare a produselor este de 3-5 ani.
Garantia nu acopera eventualele modificari hard sau soft executate de cumparator si nu suntem în nici un caz raspunzatori în fata tertilor care au achizitionat produsele comercializate de noi prin acestia.
Nu se acorda garantie produselor care prezinta nefunctionalitati datorate manipularii sau instalarii improprii sau folosirii neconforme cu instructiunile de utilizare.
De asemenea nu se va acorda garantie în cazul deteriorarii fizice a produsului, sau in cazul lipsei sau distrugerii seriei de fabricatie si/sau etichetelor.
10. RETURNAREA PRODUSELOR
Produsele achizitionate la distanta, de catre consummator, se pot returna conform O.U.G. 34/2014, dreptul de retur fiind de 14 zile calendaristice (valabil pentru persoane fizice). Cele 14 zile curg de la data primirii produsului. In cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucraroare, termenul se prelungeste corespunzator cu ziua/zilele nelucratoare. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la anuntarea in scris a returnarii produsului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. RHS Group va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data primirii produsului returnat. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse murdare, ambalaj deteriorate, etc.
Produsele se livreaza cu programe software licentiate. Modificarile de configurare si utilizarea incorecta a produselor software exonereaza vânzatorul de orice raspundere.